.
.
Najczęściej zadawane pytania

Nie otrzymałem/-am wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia - co robić?

Może zdarzyć się, że nie otrzymasz od nas wiadomości z potwierdzeniem zamówienia. W takiej sytuacji przede wszystkim odczekaj kilka minut oraz sprawdź folder SPAM na skrzynce e-mail, który podałeś przy rejestracji. Najczęściej to tam znajdziesz zagubioną wiadomość.

Jeśli mimo to wiadomości nie udało się odnaleźć, skontaktuj się z nami. Masz do wyboru 3 sposoby:

1. Wysyłając wiadomość bezpośrednio na nasz adres mailowy - krokodyl@krokodyl.sklep.pl,
2. Wysyłając formularz zgłoszeniowy, który znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce kontakt,
3. Kontaktując się z nami telefonicznie pod numerem 601 084 666.

Nie wahaj się skontaktować z nami, jak tylko uznasz, że coś poszło nie tak. Pamiętaj, że możesz liczyć na naszą pomoc w realizacji Twojego zamówienia!

 

Jak realizować zamówienia ?

1. Na karcie produktu wybierz interesujący Cię model produktu.

1.png

2. Wybierz ilość, jaką chcesz dodać do koszyka, wpisując odpowiednią liczbę w polu lub używając znaków + i -.

2.png

3. W przypadku wybrania zbyt dużej ilości otrzymasz powiadomienie o zredukowaniu wyboru.

3.png

4. Zatwierdź swój wybór klikając przycisk DODAJ DO KOSZYKA.

4.png

5. Podgląd koszyka możesz w każdech chwili podejrzeć w lewej kolumnie strony, a za pomocą przycisku X szybku usunąć je z koszyka.

5.png

6. Aby przejść do swojego koszyka kliknij na TWÓJ KOSZYK w górnym panelu strony.

6.png

7. Po przejściu do koszyka możesz przejrzeć wybrane przez siebie produkty, zmienić ich ilość lub całkowicie usunąć je z koszyka. Wybierz preferowaną opcję z pośród LOGOWANIE, REJESTRACJA i ZAKUP BEZ REJESTRACJI aby móc uzupełnić swoje dane do sfinalizowania zamówienia.

7.png

8. Jeśli nie masz pewności, jaki wybrałeś model produktu, najedź kursorem na ikonkę "i" aby zobaczyć wybrane warianty.

8.png

9. Po uzupełnieniu danych wybierz preferowany sposób odbioru paczki (przesyłka kurierska lub odbiór osobisty) i metodę wykonania płatności (przelew lub płatność kurierowi przy odbiorze zamówienia)

9.png

10. Po poprawnym wypełnieniu wymaganych pól i akceptacji regulaminu potwierdź swój wybór aby otrzymać komunikat o poprawnym złożeniu zamówienia.

10.png

11. Jeśli wybrałeś metodę płatności przelewem, możesz ją wykonać kilkając na przycisk DOKONAJ PŁATNOŚCI aby zostać przekierowanym do serwisu tpay.com

11.png

12. W panelu klienta w zakładce TWOJE ZAKUPY możesz zobaczyć aktualny status swoich zamówień.

12.png

 

Jak mogę zapisać się do Newslettera?

Aby zapisać się do newslettera wystarczy wpisać swój adres email w panelu NEWSLETTER (znajdziesz go w lewej kolumnie na stronie sklepu), a następnie potwierdzić chęć uczestnictwa poprzez kliknięcie w link otrzymany w wiadomości email.

Kolejnym sposobem jest wypełnienie formularza w sklepie stacjonarnym - formularze znajdują się przy kasach.

Jeśli chcesz zrezygnować z newslettera, wyślij nam wiadomość korzystając z formularza znajdującego się w zakładce kontakt.

W jaki sposób działa program lojalnościowy?

Zbieraj punkty i zamieniaj na rabaty

Program Lojalnościowy internetowego sklepu "KROKODYL"

Za każde 20 PLN wydane na towary zakupione w sklepie www.krokodyl.sklep.pl klient otrzymuje 1 punkt co jest równowartością 1 PLN w programie lojalnościowym. Jedynie w przypadku, gdy towar występuje w kilku rozmiarach i różnych cenach punkty naliczane są jak dla zamowionego rozmiaru. Ilość otrzymanych punktów podawana jest na bieżąco w sekcji Dane po zalogowaniu

Zebrane punkty można w każdym momencie zamówienia w sklepie internetowym wymienić na rabat odpowiadajacy ilości przypisanych punktów przyklad:

Zamówienie w Koszyku wynosi: 190 PLN

Koszt wysyłki 15,00 PLN

Punkty z Programu Lojalnościowego (naliczone z poprzedniego zamówienia): 13 pkt.

Czyli po akceptacji zamiany punktów na rabat , nowa cena za towary w koszyku będzie wynosiła: 177 PLN, ( przed wysyłką )

Punkty można rozdzielać, wykorzystywać wg. uznania.

Punkty przyznawane są tylko za zrealizowane zamówienia.

W przypadku zwrotu towaru następuje utrata punktów za ten towar.

Nie ma możliwości wypłacenia rabatu kwotowego w formie pieniężnej.

Punkty w programie lojalnosciowym są niewymienne, jeśli chodzi o obniżenie kosztów wysyłki. Rabat dotyczy tylko produktów oferowanych na stronach sklepu internetowego KROKODYL.

Uwaga!

Na czas trwania innych akcji promocyjnych, sprzedawca zastrzega sobie prawo do możliwości czasowego wyłączenia programu lojalnościowego, wykluczając tym samym łączenie się akcji promocyjnych. Dotychczas otrzymane rabaty są do wykorzystania w każdym momencie.

W niektórych zamówieniach wartość udzielonego rabatu może się nieznacznie różnić od wartości w menu. Wynika to z działania mechanizmu zaokrągleń i proporcjonalnego podziału cen na towary jednostkowe w zamówieniu. Różnica ta może wynosić kilka groszy.

W stacjonarnym sklepie Krokodyl, nadal będą obowiązywać karty rabatowe, które nie będą się lączyly z programem lojalnościowym stworzonym dla sklepu internetowego, te dwa programy się nie łączą.